POLYMED funcţionează în conformitate cu Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora , modificată şi completată prin Ordonanţa nr. 9/27 ianuarie 2016.
Toate produsele vândute şi livrate de POLYMED beneficiază de condiţii de garanţie. Produsele sunt noi, vin în ambalaje originale din surse autorizate de producători.
Conform Ordonanţei nr. 9/27 ianuarie 2016, vânzătorul (POLYMED) are obligaţia de a-i furniza cumpărătorului certificate de garanţie pentru produsele cu perioadă îndelungată sau manual de utilizare (în limba română, însoţit de fişe tehnice, declaraţii de conformitate şi/sau etichete energetice).
Pentru a beneficia de garanţie, păstraţi certificatul de garanţie al produsului şi dovada plăţii/factura. Va fi nevoie să prezentaţi produsul defect (cu seria numerică sau ambalajul intact) împreună cu accesoriile aferente (dacă este cazul). În caz contrar, nu se poate soluţiona problema, iar produsul va fi returnat clientului.
Dacă nu aţi primit certificatul de garanţie, vă rugăm să ne sesizaţi în maxim 72 de ore de la primirea produsului pe care l-aţi comandat de la noi. Pentru această acţiune, este necesar să completaţi formularul destinat acestui aspect sau ne puteţi contacta pe e-mail-ul societăţii, cu menţiunea „Sesizare”.
Pentru soluţionarea garanţiei în perioada specificată în certificat, POLYMED este responsabilă pentru transportul tur-retur al produsului, prin intermediul serviciului de curierat rapid Urgent Curier, în termen de maxim 15 zile calendaristice. Dacă nu se justifică cererea de soluţionare (produsul funcţionează în parametri normali), solicitantul (clientul) se vede nevoit să achite taxele de tur-retur şi eventualele taxe de diagnosticare a defecţiunii, stabilite de unitatea de service.
POLYMED exclude din obiectul garanţiei produse care prezintă defecte fizice (lovituri, crăpături, componente arse sau plesnite), modificări, deteriorări sau îndepărtări ale etichetei originale, consecinţe ale utilizării neadecvate (manipulare necorespunzătoare, şocuri mecanice, umiditate, praf, substanţe chimice, noxe, alimentarea cu tensiune necorespunzătoare, prize fără împământare şi defecţiuni ale sursei de alimentare, variaţii mari de temperatură şi presiune, intervenţii plastice şi mecanice, intervenţii asupra componentelor, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interior, conectare/deconectare incorectă sau în timpul funcţionării, virusări, intervenţii sau rescrieri incorecte de BIOS, instalare incorectă sau de către persoane neautorizate a programelor de instalare.
POLYMED nu este răspunzătoare pentru pierderea informaţiilor stocate cauzate de operaţiunile de service.